اس ام اس پ ن پ سری چهارم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس پ ن پ سری چهارم
نوشته شده در سه شنبه 9 ارديبهشت 1393
بازدید : 3053
نویسنده : Mohammad

اس ام اس پ ن پ سری چهارم

جملات پ ن پ، پیامک پ ن پ

.......

www.atry.loxblog.com

اس ام اس  پ نه پ 

مامانم میگه مگس رو نگاه کن نشسته رو مانیتور

می گم چیکارش کنم بکشمش؟

په نه په بهش بگو یکم عقب تر بشینه چشاش ضعیف نشه
اس ام اس  پ نه پ 

از دستشویی اومدم بیرون

همکارم منتظر وایستاده منو دیده میگه

تو بودی تو دستشویی؟

میگم پـَـــ نــه پـَـــ سه نفر دیگه هم هست، من اول شدم
اس ام اس  پ نه پ 
بابام با عصبانیت به من گفت : پول ها تو خرج کردی

من گفتم پــَ یکی زد زیر گوشم گفت این کارا مال وب و نته بگو بله

گفتم نه پــَ دوباره زد تو گوشم …

خلاصه انقدر تو گوشی خوردیم

تا اخرش تونستیم بگیم پــَسنداز کردم
اس ام اس  پ نه پ 

بعد چند سال دوستمو می بینم میگه زنده ای ؟
پـــــ نه پـــــــ مردم ، گرمم ، نمی فهمم
اس ام اس  پ نه پ 

سواره اتوبوس شدم یکی جلو دره

میگم میشه برین کنار میگه: میخواین پیاده بشین

پ نه پ میخوام بری کنار میله های اتوبوس و بگیرام بارفیکس برم
اس ام اس  پ نه پ 

داداشم زده تو گوشم می گه درد داشت

می گم پ نه پ حال داد

این دفعه با مایتابه امتحان کن
اس ام اس  پ نه پ 

دوستم زنگ زده میگه کجایی؟

میگم استادیوم آزادی، میگه چه خبره فوتباله!

پَ نه پَ britney با rihana کنسرت گذاشتن

منم به عنوان مهمونه ویژه نشستم VIP
اس ام اس  پ نه پ 

یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید

تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا کلا آسانسور نداره

پَـــ نَ پَــــ آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه
اس ام اس  پ نه پ 

بش میگم دیروز تو اداره تست اعتیاد میگرفتن یه عده فرار میکردن

میگه معتادا؟

پ نه پ مایکل اسکافیلد و دوستاش
اس ام اس  پ نه پ 

به داداشم میگم ساعت 5 میریم خونه خاله تو نمی یای

میگه 5 بعد از ظهر پ نه پ 5 صبح میریم که نمازم با هم بخونیم
اس ام اس  پ نه پ 

رفتم خونه دوستم دارم بند کفشمو باز می کنم

میگه میای تو؟

پَــ نَ پَـ نذر کردم پا برهنه برم ، می خوام کفشامو بزارم اینجا
اس ام اس  پ نه پ 

حشمت فردوس : صابر ماشین قاسمو تا جایی که جا داره بار بزن قبل بقیه

صابر : همین الان آقاجون؟

حشمت فردوس : د نه د 13 بدر سال بعد!
اس ام اس  پ نه پ 

نامزدم برا همیشه میخواست بره خارج

رفتم بدرقش لحظه آخر بهش میگم واقعا میخوای بری

میگه پ ن پ دیدم 6 ساله پا پیش نمیزاری گفتم رومانتیک کات کنیم خاطره شه
اس ام اس  پ نه پ 

میگه کی به دنیا اومدی؟

میگم آبان، میگه ینی نیمه دوم؟

پـَ نــه پـَ تو وقت های تلف شده نیمه اول به دنیا اومدم
اس ام اس  پ نه پ 

به مامانم میگن مامان شام چی میخوای درست کنی

میگه مگه شام خونه ای

میگم : پـَ نــه پـَ از سواحل گینه با زیر دریایی میان دنبالم

واسه دسرم مریخ دعوتیم شما بخورین مامان جان
اس ام اس  پ نه پ 



:: موضوعات مرتبط: پــــــــ نـــــــــ پــــــــ , ,
:: برچسب‌ها: پیامک پ ن پ , اس ام اس پ ن پ , اس ام اس په نه په , جملات پنپ , اس ام اس های پ ن پ , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: